Конєва  Любов Сергіївна

 завідувач Ков’язького    ДНЗ"Ромашка"

"Обрати професію за покликанням і присвятити її життя - це справжнє щастя"

Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади.

Він - дитячий садок, він - для дітей. І той хто там працює, має, насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність. Роки, проведені поряд з дітьми...Бачите те, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості - чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку?

Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей - це є сенсом мого життя і моєї роботи.

«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною.
Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті,  її щастя»
В.О.Сухомлинський
 
          У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій.
 
Моя професія
       Завідувач ДНЗ дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. 
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
       Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
          Завідувач дитсадочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях,
адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати й від колективу.
          Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.

    Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника,
удосконалення взаємодії з батьками.
          Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку
при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
        Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.
             Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію.