«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною.
Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля,
громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її
щастя»
В.О.Сухомлинський
У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до
професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські
функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна
парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження
педагогічних та організаційно-управлінських інновацій.
Моя професія
Завідувач ДНЗ дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота
дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний
колектив.
Завідувач дитсадочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною
культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях,
адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати й від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості,
поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника,
удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти
України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку
при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому
запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.
Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву
інформацію.